Ενεργά φίλτρα

Ειδικό υδραυλικό υγρό

Ειδικό υγρό, κατάλληλο για υδραυλικά συστήματα πέδησης, υποβοηθούμενης διεύθυνσης και αποσβεστήρων κραδασμών για αυτοκίνητα Citroën και Peugeot

Δεν πρέπει να αναμειγνύεται με συνθετικά υγρά LHS και φυτικά έλαια (σε μαύρα ρεζερβουάρ)

Συσκευασίες 12x1 L

ISO 7308; DIN 51524 Part 3 HVLP; PSA B71.2710; FIAT 9.55597; IVECO 18-1823

Τεχνικό Φυλλάδιο & Δελτίο Δεδομένων Ασφαλείας

Υγρό Μπαταρίας

Ειδικά επεξεργασμένο σε στήλες ανταλλαγής ιόντων για την αφαίρεση των αλάτων και του περιεχομένου χλωρίου

Κατάλληλο για την πλήρωση μπαταριών αυτοκινήτων

Συσκευασίες 48x500 ml

Τεχνικό Φυλλάδιο & Δελτίο Δεδομένων Ασφαλείας

Υγρό Φρένων

  • Συνθετικό υγρό με ειδικά πρόσθετα
  • Σχεδιασμένο για τη βελτιστοποίηση της λειτουργίας του συστήματος πέδησης
  • Ειδικά διαμορφωμένο ώστε να προσφέρει αυξημένη προστασία κατά της ρύπανσης από το νερό

Συσκευασίες 48x250 ml

SAE J1703; FMVSS No. 116 (§571.116)

Τεχνικό Φυλλάδιο & Δελτίο Δεδομένων Ασφαλείας

Λύση AdBlue

  • Έτοιμο προς χρήση υγρό καυσαερίων ντίζελ υψηλής καθαρότητας με 32,5% ουρία σε υπερκάθαρο νερό (AUS32)
  • Χρησιμοποιείται ως πρόσθετο σε κινητήρες φορτηγών και λεωφορείων βαριάς χρήσης που διαθέτουν συστήματα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής
  • Κατάλληλο για κινητήρες EURO IV, V και VI

Συσκευασίες 20 L | 10 L

ISO 22241; DIN 70070

Τεχνικό Φυλλάδιο & Δελτίο Δεδομένων Ασφαλείας

Αντιψυκτικό ανώτερης ποιότητας

  • Μη αραιωμένο αντιψυκτικό με βάση MEG & γλυκερόλη
  • Για το σύστημα ψύξης των οχημάτων PC/LD όπου η απαίτηση του κατασκευαστή OEM είναι VW TL 774 J (G13)
  • Συμβατό με υγρά G12/ G12+/G12++

Συσκευασίες 208 L | 20 L | 4x4 L | 12x1 L

BS 6580; ASTM D3306; VW TL-774J P/N: VW G 013 A8J 1G, G 013 A8J M1; MB 000 989 28 25, MB 000 989 28 25 11; Porsche 000 043 301 47

Compatible: G12++, G12+, G12, G11

Τεχνικό Φυλλάδιο & Δελτίο Δεδομένων Ασφαλείας

Αντιψυκτικό ανώτερης ποιότητας

  • ΣΥΜΠΥΚΝΩΜΑ ΨΥΚΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ («ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟ» ΤΥΠΟΥ «OAT»)
  • Χρησιμοποιείται για την προστασία από τις χαμηλές (-40οC) ή τις υψηλές θερμοκρασίες και τη διάβρωση
  • ΣΥΜΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ BS 6580:2010

Συσκευασίες 208 L | 20 L | 4x4 L | 12x1 L

BS 6580:2010; AFNOR NF R15-601:2020; ASTM D3306, D4656, D4985, D6210 Type III-FF; SAE J1034; SDFG EC-1599A; CUNA NC 956-16; NATO S-759; JIS K2234; AS 2108; FVV Heft R443; UNE 26361-88 Meets: VW Group TL-774D (G12), TL-774F (G12+); MB 325.3; MAN 324 Type SNF; MTU MTL 5048; GM 6277M; Ford WSS-M97-B44D; Volvo 1286083, VCS (STD 418-0001); Renault 41-01-001; DAF 74002; Scania TI 02-98 0813 T/B/M sv.

Τεχνικό Φυλλάδιο & Δελτίο Δεδομένων Ασφαλείας

Αντιψυκτικό ανώτερης ποιότητας

  • ΣΥΜΠΥΚΝΩΜΑ ΨΥΚΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ («ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟ» ΑΝΟΡΓΑΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ)
  • Χρησιμοποιείται για την προστασία από τις χαμηλές ή τις υψηλές θερμοκρασίες και τη διάβρωση
  • ΣΥΜΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ BS 6580:2010

Συσκευασίες 208 L | 20 L | 4x4 L | 12x1 L

SAFNOR NF R15-601; SAE J1034; ASTM D3306, D4656, D4985; BS 6580:2010; AS 2108; CUNA NC 956-16; ONORM V 5123; UNE 26361-88; FFV Heft R443; NATO S-759 Meets: VW Group TL-774C (G11); MB 325.0, MB/DBL 7700.20; MAN 324 NF

Τεχνικό Φυλλάδιο & Δελτίο Δεδομένων Ασφαλείας

Αντιψυκτικό RTU ανώτερης ποιότητας

  • ΕΤΟΙΜΟ ΠΡΟΣ ΧΡΗΣΗ ΨΥΚΤΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΑΠΟ ΣΥΜΠΥΚΝΩΜΑ ΨΥΚΤΙΚΟΥ («ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟ» ΑΝΟΡΓΑΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ)
  • Χρησιμοποιείται για την προστασία από τις χαμηλές (-15οC) ή τις υψηλές θερμοκρασίες και τη διάβρωση
  • ΣΥΜΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ BS 6580:2010

Συσκευασίες 4x4 L | 12x1 L

AFNOR NF R15-601; SAE J1034; ASTM D3306, D4656, D4985; BS 6580:2010; AS 2108; CUNA NC 956-16; ONORM V 5123; UNE 26361-88; FFV Heft R443; NATO S-759 Meets: VW Group TL-774C (G11); MB 325.0, MB 326.0, MB/DBL 7700.20; MAN 324 NF Πληροί: Γ.Χ.Κ. 349/2012

Τεχνικό Φυλλάδιο & Δελτίο Δεδομένων Ασφαλείας

Αντιψυκτικό RTU ανώτερης ποιότητας

  • ΕΤΟΙΜΟ ΠΡΟΣ ΧΡΗΣΗ ΨΥΚΤΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΑΠΟ ΣΥΜΠΥΚΝΩΜΑ ΨΥΚΤΙΚΟΥ («ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟ» ΑΝΟΡΓΑΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ)
  • Χρησιμοποιείται για την προστασία από τις χαμηλές (-21οC) ή τις υψηλές θερμοκρασίες και τη διάβρωση
  • ΣΥΜΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ BS 6580:2010

Συσκευασίες 208 L | 20 L | 4x4 L | 12x1 L

AFNOR NF R15-601; SAE J1034; ASTM D3306, D4656, D4985; BS 6580:2010; AS 2108; CUNA NC 956-16; ONORM V 5123; UNE 26361-88; FFV Heft R443; NATO S-759 Meets: VW Group TL-774C (G11); MB 325.0, MB 326.0, MB/DBL 7700.20; MAN 324 NF Πληροί: Γ.Χ.Κ. 349/2012

Τεχνικό Φυλλάδιο & Δελτίο Δεδομένων Ασφαλείας

Αντιψυκτικό RTU ανώτερης ποιότητας

  • Έτοιμο προς χρήση αντιψυκτικό με βάση MEG & γλυκερόλη
  • Για το σύστημα ψύξης των οχημάτων PC/LD όπου η απαίτηση του κατασκευαστή OEM είναι VW TL 774 J (G13)
  • Συμβατό με υγρά G12/ G12+/G12++

Συσκευασίες 208 L | 20 L | 4x4 L | 12x1 L

BS 6580; ASTM D3306; VW Group TL-774J (G13) P/N: VW G 013 A8J 1G, G 013 A8J M1; MB 000 989 28 25, MB 000 989 28 25 11; Porsche 000 043 301 47 Compatible: G12++, G12+, G12, G11

Τεχνικό Φυλλάδιο & Δελτίο Δεδομένων Ασφαλείας

Αντιψυκτικό RTU ανώτερης ποιότητας

  • ΕΤΟΙΜΟ ΠΡΟΣ ΧΡΗΣΗ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟ ΑΠΟ ΣΥΜΠΥΚΝΩΜΑ ΨΥΚΤΙΚΟΥ («ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟ» ΤΥΠΟΥ «OAT»)
  • Χρησιμοποιείται για την προστασία από τις χαμηλές (-40oC) ή τις υψηλές θερμοκρασίες και τη διάβρωση
  • ΣΥΜΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ BS 6580:2010

Συσκευασίες 4x4 L | 12x1 L

BS 6580:2010; AFNOR NF R15-601:2020; ASTM D3306, D4656, D4985, D6210 Type III-FF; SAE J1034; SDFG EC-1599A; CUNA NC 956-16; NATO S-759; JIS K2234; AS 2108; FVV Heft R443; UNE 26361-88 Meets: VW Group TL-774D (G12), TL-774F (G12+); MB 325.3, MB 326.3; MAN 324 Type SNF; MTU MTL 5048; GM 6277M; Ford WSS-M97-B44D; Volvo 1286083, VCS (STD 418-0001); Renault 41-01-001; DAF 74002; Scania TI 02-98 0813 T/B/M sv.

Πληροί: Γ.Χ.Κ. 349/2012

Τεχνικό Φυλλάδιο & Δελτίο Δεδομένων Ασφαλείας